Speculative fiction, alternative worlds, futuristic, supernatural, horror
Aug 7th, 2020, 12:08 pm
Twilight Series by Stephenie Meyer(1-6)
Requirements: ePUB Reader / 4.6 MB
Overview: Meyer studeerde Engels aan de Brigham Young-universiteit in Provo (Utah).
In juni 2003 kreeg ze een droom over een aantal personages en ze begon er over te schrijven. Het werd een serie (Twilight) jeugdboeken over de liefde tussen een meisje en een vampier. Er speelden 3 hoofdpersonen: Edward Cullen, Jacob Black en Bella Swan (Cullen).
Na de publicatie van haar eerste boek in 2005, Twilight, werd ze als een veelbelovende schrijver aangemerkt.
De roman Nieuwe maan, gepubliceerd in 2006, werd het vervolg hierop.
In augustus 2007 is het derde deel uitgekomen, Eclipse. De Nederlandse versie van Eclips kwam in april 2009 uit. Op 2 augustus 2008 is het Amerikaanse vervolg uitgekomen, Breaking Dawn. De Nederlande versie van Breaking Dawn, genaamd Morgenrood, ligt sinds 16 april 2010 in de winkels. Tevens heeft Meyer in juni 2010 een extra boek gepubliceerd; dit boek is gebaseerd op de jonge vampier Bree Tanner uit Eclips en heet: Het korte tweede leven van Bree Tanner.
Meyers gehele Twilight-serie is verfilmd in vijf delen, met Robert Pattinson (Edward Cullen) en Kristen Stewart (Bella Swan) in de hoofdrollen.
Genre: Romance / Fantasy / Young Adult

ImageImageImageImageImage

Twilight
'Ik heb nooit echt nagedacht over hoe ik dood zou gaan, hoewel ik daar de laatste maanden redenen genoeg voor had. Maar zelfs al had ik dat gedaan, dan nog zou ik nooit bedacht hebben dat het zo zou gaan. Ik staarde met ingehouden adem naar de andere kant van de lange ruimte, in de donkere ogen van de jager, die vriendelijk terugblikte. Het was wel een goede manier om dood te gaan: in plaats van iemand anders, iemand van wie ik hield. Nobel, zelfs. Dat zou toch wat waard moeten zijn.'
Als Isabella Swan naar het regenachtige Forks verhuist en de mysterieuze en aantrekkelijke Edward Cullen ontmoet, neemt haar leven een spannende en angstige wending. Edward, met zijn krijtwitte huid, gouden ogen, betoverende stem en bovennatuurlijke gave, is zowel onweerstaanbaar als ongenaakbaar. Tot nog toe heeft hij zijn ware identiteit verborgen weten te houden, maar Bella is vastbesloten achter zijn duistere geheim te komen.
Wat Bella zich niet realiseert, is dat ze haar leven en dat van anderen in gevaar brengt naarmate ze hem beter leert kennen. En misschien is het al te laat...

Nieuwe maan
'Verdorie,' mompelde ik toen ik mijn vinger openhaalde aan het papier. Een druppeltje bloed welde op uit de kleine wond. Toen gebeurde alles in een stroomversnelling. Edward stortte zich op me en gooide me over de tafel... Ik viel met een klap op de grond naast de piano, in de puntige glasscherven. Versuft en gedesoriënteerd keek ik op van het helderrode bloed dat uit mijn arm gutste... in de koortsige blik van zes vampiers die ineens razende dorst hadden.'
Voor Bella Swan is slechts één ding belangrijker dan het leven zelf: Edward Cullen. Maar verliefd zijn op een vampier is nog veel gevaarlijker dan ze ooit had kunnen denken. Edward heeft Bella al eens gered uit de klauwen van een slechte vampier, maar nu hun gewaagde relatie alles wat hen lief is bedreigt, komen ze pas echt in de problemen...

Eclips
'Bella?' Achter me hoorde ik Edwards zachte stem. Hij trok me meteen in zijn armen en kuste me opnieuw. Deze kus maakte me bang. Er zat te veel spanning in, zijn lippen drukten te vurig tegen de mijne - alsof hij bang was dat we nog maar weinig tijd hadden.
Terwijl Seattle geteisterd wordt door een reeks mysterieuze moorden en een kwaadaardige vampier doorgaat met haar zucht naar wraak wordt Bella opnieuw omgeven door gevaar. Tijdens dit alles wordt ze gedwongen te kiezen tussen haar liefde voor Edward en haar vriendschap voor Jacob. En ze weet dat haar beslissing de aanleiding kan zijn tot het opleven van de eeuwenoude strijd tussen de vampiers en de weerwolven. Terwijl haar eindexamen nadert, moet Bella een keuze maken: leven of dood. Maar wat is wat?

Het korte tweede leven van Bree Tanner
Ik keek hoe zijn lichaam veranderde. Hij dook in elkaar op het dak en greep met één hand de rand vast. Alle vreemde vriendelijkheid verdween en hij werd een jager. Dat herkende ik en ik voelde me er prettig bij, want dit begreep ik. Ik schakelde mijn hersenen uit. Tijd om te jagen. Ik haalde diep adem en snoof de geur op van het bloed in de mensen beneden. Nu was het te laat om nog van gedachten te veranderen.
Het korte tweede leven van Bree Tanner is het verhaal van een van de nieuwelingen uit het leger van Victoria in Eclips, Bree Tanner. De novelle (192 pagina's) registreert de ontwikkelingen binnen het nieuwelingenleger en hun achtervolging van Bella Swan en de Cullens, tot hun onvermijdelijke ontmoeting en de onvergetelijke afloop.

Morgenrood
'Je hoeft niet bang te zijn,' mompelde ik. 'Wij horen bij elkaar.' Ik werd helemaal overweldigd door de waarheid van mijn eigen woorden. Dit moment was zo perfect, zo volmaakt, dat er simpelweg niet aan getwijfeld kon worden. Hij sloeg zijn armen om me heen en drukte me tegen zich aan, als zomer en winter. Ik had het gevoel dat elk zenuwuiteinde in mijn lichaam onder stroom stond. 'Voor altijd,' beaamde hij.
Bella Swans onherroepelijke en onvoorwaardelijke liefde voor Edward Cullen geeft haar vleugels en verlamt haar tegelijkertijd van angst. Ze heeft een roerig jaar vol verleidingen, verlies en strijd achter de rug en staat nu voor het ultieme keerpunt.
Bella wordt verscheurd door haar intense passie voor Edward enerzijds, en haar grote vriendschap met Jacob anderzijds. Kiest ze voor de duistere maar verleidelijke wereld van de onsterfelijken, of besluit ze toch een volledig menselijk - en dus sterfelijk leven te leiden? Bella is de schakel geworden in het eeuwigdurende conflict tussen de weerwolven en de vampiers. Haar keuze bepaalt het lot van beide stammen.

Download Instructions:
https://drop.download/pf8a5jdugfmr
(Closed Filehost) http://chedrives.com/pfbiw8qqhfmy
Aug 7th, 2020, 12:08 pm


If you like a book, please buy it to support the author.
If my links are dead, please use the REUPLOAD BUTTON [No posting in topics!]
Click THANKS if you like my releases

Jan 27th, 2021, 5:36 pm
5 Titels toegevoegd.

Twilight - Twilight
Nieuwe maan - New moon
Eclips - Eclipse
Het korte tweede leven van Bree Tanner - The short second life of Bree Tanner
Morgenrood - Breaking dawn
Jan 27th, 2021, 5:36 pm


If you like a book, please buy it to support the author.
If my links are dead, please use the REUPLOAD BUTTON [No posting in topics!]
Click THANKS if you like my releases