Chick lit, historical, contemporary, fantasy, time-travel, paranormal romance
Jun 12th, 2021, 7:28 pm
3 Boeken by Cassie Cole
Requirements: ePUB Reader / 1008.5 KB
Overview: Cassie Cole is a romance author living in Norfolk, Virginia. A polygamist/​polyamorist at heart, she thinks Romance is best when served in threes, fours, and fives!
Genre: Romance / Reverse Harem

ImageImageImage

Triple Play
Als assistent-coach van honkbalteam de Rangers is het de bedoeling dat ik afblijf van de spelers. Eerste pitcher Rafael Rivera maakt het naleven van die regel er niet gemakkelijker op. Hij is half Italiaans en half Puerto Rikaans en heeft een glimlach die me van de werpplaat afblaast. Als hij op een avond voor de deur van mijn hotelkamer staat, komt het tot een work-out die je niet snel zal terugvinden in het gemiddelde teamhandboek…

Maar Rafael is niet de enige uit het team die zijn oog op mij heeft laten vallen. Bad boy Darryl Bryant heeft het allemaal. Hij is gespierd, getatoeëerd en de koning van het veld als het op homeruns aankomt. Het enige waaraan ik tegenwoordig kan denken, is of hij net zo ruig is in de slaapkamer, als hij is op het veld.

Joel Rogers is het tegenovergesteld van Darryl, met zijn blonde haren, blauwe ogen en glimlach die mijn hart doet smelten. Nadat ik hem met zijn gooitechnieken heb geholpen, staat hij erop mij te helpen met heel andere dingen. Dingen die tenenkrullend heerlijk blijken te zijn.

Drie spelers doen tegelijkertijd een gooi naar mijn hart. En ik heb nog nooit zo genoten van het spel.

de studiegroep
Stiekeme afspraakjes met mijn docent, de ster van het footballteam én mijn sexy medestudent? Ik heb nooit geweten dat studeren zo leuk kon zijn!

Ik ben verliefd op mijn docent. Ja, ja, ik weet het, maar wauw, je moest hem eens zien. Het is een onwijs lekker ding! Adam Nielson is lang, gespierd en knap. Alsof hij zo uit een reclame voor een sexy geurtje is gestapt. Elke meid fantaseert over hem. En ik weet vrij zeker dat ik in zijn fantasieën voorkom…

Maar Adam is niet de enige man die mijn hoofd op hol brengt. Ik geef bijles aan Joey Trevino, de sterspeler van het footballteam. Een atleet met blond haar, blauwe ogen en een geweldige glimlach. Hij is een grappenmaker en zo knap dat het moeilijk wordt hem te weerstaan. En als je daarbij optelt dat hij ook nog eens ontzettend met me flirt? Na een tijdje is samen studeren wel het laatste waaraan ik denk.

Paul Bradley leerde ik kennen in het lab. Mijn medestudent is verlegen, slim en heeft het lichaam van een mannelijk supermodel. Als hij op een avond bij me thuis langskomt om mijn laptop te repareren, krijg ik het idee dat hij niet alleen geïnteresseerd is in de bytes en inserts op mijn computer.

Of het me op tijd lukt om af te studeren, weet ik niet. Maar mijn studietijd is op deze manier absoluut de beste tijd van mijn leven!

Haar bodyguards
Ze werden betaald om haar te beschermen.
Ze hadden nooit verwacht dat ze voor haar zouden vallen.

Ik ben een congresvrouw met grote ambities.
Ik heb geen tijd voor liefde.
Maar wie sturen ze om mijn huis 's nachts te bewaken?
De knapste, jonge agent van de stad.

Anthony is een verwaande jonge Capitool-agent die lacht alsof hij al mijn geheimen kent.
En na de nacht die we samen hebben doorgebracht?
Ken ik ook al die van hem.
Maar hij is niet de enige die mij moet beschermen.

Ethan, de man die meer op een MMA-vechter lijkt dan op een persoonlijke lijfwacht, komt de volgende dag opdagen.
En wij tweeën hebben al een verboden geschiedenis.
Dan wordt Agent Luca Santos, de Secret Service-agent, met ervaring in zijn ogen, toegewezen aan mijn team.
En hoewel hij het probeert te verbergen, zie ik de hongerige blik die hij me geeft...

Kan ik me concentreren op mijn campagne met deze verrukkelijke hapjes die me de hele dag bewaken?
En nog belangrijker: kunnen ze me veilig houden voor degene die me probeert te vermoorden?

Download Instructions:
https://uploadrar.com/8yulb0z6u18k
(Closed Filehost) http://chedrive.net/mshky0b7kk4g


Trouble downloading? Read This.
Jun 12th, 2021, 7:28 pm


If you like a book, please buy it to support the author.
If my links are dead, please use the REUPLOAD BUTTON [No posting in topics!]
Click THANKS if you like my releases

Jul 14th, 2022, 7:16 pm
Haar bodyguards toegevoegd
Jul 14th, 2022, 7:16 pm


If you like a book, please buy it to support the author.
If my links are dead, please use the REUPLOAD BUTTON [No posting in topics!]
Click THANKS if you like my releases