Oct 14th, 2019, 6:25 pm
Pedig muszáj neki, ez felel érte, arimi azért csinálta, hogy ha valakinek kell, ezzel be lesz kapcsolva (ne kérdezd miért nem volt jó neki a menüben lévő kapcsoló)
Oct 14th, 2019, 6:25 pm
Oct 14th, 2019, 9:14 pm
Iram wrote:Sziasztok,
Van megoldás arra, hogy a Nextgen újraindításkor ne kapcsolja vissza a menüanimációkat?
Hiába kapcsolom ki, indításkor újra bekapcsolja. Ezt Arimi skin esetén csinálja, Pongo esetén nem. Avic és Israel verzióknál is ez a helyzet.

Írd be a sys.txt-be:
[interface]
uieffect_enabled=0
Oct 14th, 2019, 9:14 pm

Primo android: http://forum.mobilism.org/viewtopic.php?p=3186411#3186411
Primo wince: https://forum.mobilism.org/viewtopic.php?f=718&t=59514&start=37650
Oct 15th, 2019, 10:42 am
Igazad van Tájfun, én voltam a láma. Avicsync-et indítottam, de az Israel verzióból vettem ki. Nem figyeltem, hogy melyik mappájában vagyok. Köszi a segítséget, így már hibátlan.

Zsiga68, Neked is köszönöm. Elmentettem ezt a bejegyzést, hátha jól jön még a későbbiekben.
Oct 15th, 2019, 10:42 am
Oct 18th, 2019, 7:56 am
Sziasztok!
Mozsafa wrote:Sziasztok!
Hát, a Sevennel való kísérletezés zsákutcába került.
Hiába a 2GB-os, majd 1GB-os kártya, a W10-en formázás, a művelet ugyanúgy lefut (led visszajelzés), de folyamatos fehér kijelzőt látok, a már említett hangjelzéssel a folyamat végén. Kártya ki, reset után is csak fehér kijelző van.

Concorde szerviz még nem is hallott az április 6-ai hibáról, beszélnek a gyártóval és visszaszólnak.
Nem tudom, hogy jó ötlet-e tőlük ROM-ot kérni? Azzal még esetleg megpróbálnám az 1GB-os kártyával.

Szia Mozsafa!
Van újabb hír az esetről? Sikerült elérned a Concorde céget?
Oct 18th, 2019, 7:56 am
Oct 18th, 2019, 1:32 pm
Sziasztok!

Magyarországi sebességmérő-kamera adatbázisom 2019.10.18-i verziója letölthető innen.
Oct 18th, 2019, 1:32 pm
Oct 18th, 2019, 5:26 pm
Köszönjük. :D
Más:
Vicewandel UX csomag. pass 4pna
Oct 18th, 2019, 5:26 pm

Primo android: http://forum.mobilism.org/viewtopic.php?p=3186411#3186411
Primo wince: https://forum.mobilism.org/viewtopic.php?f=718&t=59514&start=37650
Oct 18th, 2019, 7:55 pm
webress wrote:Szia Mozsafa!
Van újabb hír az esetről? Sikerült elérned a Concorde céget?


Nincs sajnos. Még nem küldtek újabb választ.
Oct 18th, 2019, 7:55 pm
Oct 20th, 2019, 7:49 am
Sziasztok!
Azt a..., pedig mintha azt ígérték volna, hogy visszaszólnak a felvetett kérdésedre.
Oct 20th, 2019, 7:49 am
Oct 20th, 2019, 7:59 am
A Concorde-nak írt levelemre jött, hogy a 89 Elektronika Kft. szervizének írjak, azok válaszolták, hogy még nem hallottak ilyen hibáról (mellékeltem képet), s megkérdezik a gyártót. Talán még azok nem válaszoltak nekik... :D
Oct 20th, 2019, 7:59 am
Oct 20th, 2019, 10:29 am
Nagyon nagy talány..., kell idő a gondolkodásra, kivárnak, hátha súgnak nekik valamit. :)
Oct 20th, 2019, 10:29 am
Oct 20th, 2019, 10:44 am
Én is így vélem.
Oct 20th, 2019, 10:44 am
Oct 20th, 2019, 3:03 pm
Sziasztok!
Az iGO Nextgen közben telefonhívásnál semmit sem hallok a másik félből. Úgy gondoltam a Nextgen "elnémítja" magát a hívás idejére, de - ha meg is teszi - nem hallani semmit a hívásból.
Visszaolvasva, talán az ébresztésre állítással lehetne próbálkozni, de ez csak a hangerők játéka. A Nextgenen nem lehet beállítani a hívás alatti csöndet úgy, hogy nem babrálja a telefonhívás hangerejét?
Lehet valamiféle prioritást adni? Vagy ez a készüléken beállítandó opció?
A régi és új készüléken is ugyanezt produkálja.
Bocsi, ha hülyeséget beszélek...
Oct 20th, 2019, 3:03 pm
Oct 20th, 2019, 5:06 pm
Szia!
Azt gondolom akkor is az a megoldás, hogy nem a 'hívás' hangot adod a NextGen-nek hanem más egyebet. Ha pl. a 3-as zene csatormát használod, a hívás hangerőt biztos nem bántja a NextGen.

[android]
navigation_audio_stream=3

;STREAM_VOICE_CALL - Value: 0
;STREAM_SYSTEM - Value: 1
;STREAM_RING - Value: 2
;STREAM_MUSIC - Value: 3
;STREAM_ALARM - Value: 4
;STREAM_NOTIFICATION - Value: 5
;STREAM_BLUETOOTH - Value: 6
;STREAM_DTMF - Value: 8
Oct 20th, 2019, 5:06 pm
Oct 20th, 2019, 5:20 pm
Köszönöm, Tájfun, a választ!
Tehát akkor csak az a baj, hogy egy csatornán van (volt) a kettő és "zavarták" egymást. A változtatást követően mindegyik a maga hangerején fog szólni, vagyis az iGO belebeszél a hívásba a maga hangerején - ezért őt lejjebb kell venni alapból (pl. rendszerhangok).
Remélem jól értettem...
P.s.
Beállítottam, és várom a próbát.
(Ránézésre jónak tűnik)
Oct 20th, 2019, 5:20 pm
Oct 20th, 2019, 5:32 pm
Valahogy így... változtatás után újra kell indítani a készüléket (vagy az Alkalmazás kezelőben ki kell lőni az iGO-t).
Oct 20th, 2019, 5:32 pm