Aug 17th, 2017, 1:49 pm
Tudod,ha mész egyfolytában 12 órát 1000-1200 km egy klíma nélküli furgonban a megélhetésed reményében, az agyad fel van forrva és már nem tudsz figyelni semmire csak bámulod az utat, még mindíg jobb ha Esztike figyelmeztet pld.750 méterrel elött-akkor még nem késő visszafordítanod. Már ha megteheted!!?
:D :lol:
Aug 17th, 2017, 1:49 pm
Aug 17th, 2017, 2:01 pm
Csepeli wrote: Már ha megteheted?


Ezt inkább felkiáltó jelnek tegyed. :lol:
Aug 17th, 2017, 2:01 pm

World speedcam:
https://www.facebook.com/groups/worldspeedcam/
Aug 17th, 2017, 2:54 pm
Csepeli wrote:akkor még nem késő visszafordítanod. Már ha megteheted!!?

Figyelj, értem én a jó szándékot, meg mindent, de sajnos nem tudjuk egy tmc kategóriába tenni és beolvastatni, hogy mint egy útlezárást, kikerülje a program, vagy legalább időben visítson. Ha 1 km-re szól előtte esztike, az esetek zömében szerintem akkor se nagyon van mit csinálni. Hogy fordulsz meg egy nagy döggel egy forgalmas főúton ahol egy bekötőút sincs, semmi sincs. Na mindegy, ha van adatbázis, legyen megcsinálva txt-ben, azt egy mozdulattal át lehet konvertálni Dm43 okos kis programjával egy akármelyik kategóriára és akkor bárki abba teheti amelyikbe akarja. Az meg hogy azt mutassa és mondja be egy kis lang-voice bűvészkedés kérdése. Egyet lehet megtenni, a sys-txt-ben a warn_distances= bejegyzést be kell tenni az érintett kategóriába és ott megadni egy igen nagy távolságot, 5 km-t vagy valami ilyesmit.
Aug 17th, 2017, 2:54 pm
Aug 17th, 2017, 5:20 pm
Szia,
Nos, betettem tengelysúly mérő – rendszer a programba mint alább láthatod.

Image

A gond szerintem az lesz vele,hogy ezek a pontok un. mérőállomások és ezeket a főutak mellé építették őket 100-200 méterre,és szerintem a speedcam figyelmeztetés így meghiusúl, mivel nem a tervezett útvonalon van.
Példa: Rétság település külterület
Image

Nemtom...... :(
Update>> Megoldódni látszik a probléma mert a Google Maps-on át tudom tenni őket egyesével az útra,de lehet,hogy jobbat tudok, oda fogom tenni őket ahol van menekülési útvonal előtte,hogy meg tudja fordítani gépsárkányt ha elfelejti a súlykapukat előtte megnézni,Eszikét meg beteszem elé figyelmezetésbe 1 km-re! :lol: ;)
Aug 17th, 2017, 5:20 pm
Aug 17th, 2017, 6:32 pm
Talán egy tesztel megelőzheted ezt a tortúrát, tedd be abba a kategóriába ezt a bejegyzést
speedcam_maxdistance_from_road=50
Ez az alapértelmezett távolság, le szoktuk venni 20-ra, 10-re, hogy egy párhuzamosan futó kisebb úton amire nem vonatkozik ne riasszon, de most az ellenkezője az igény, írj oda 200-at vagy amennyit gondolsz. Talán nem kell az összes kategóriába betenni a bejegyzést a [warning] -ből a 10-es 20-as értékkel, ha a nagyobb számérték lesz a mérvadó az érintett kategóriában. Amit írsz, hogy elpakolni oda, ahol le lehet térni, ez nekem zavaros. Mi van ha az ellenkező irányból jön valaki, bár én nem ismerem ezeket a helyeket, de szvsz jobb oda tenni egy mérőhelyet ahol valóban van.
Aug 17th, 2017, 6:32 pm
Aug 17th, 2017, 6:49 pm
Hjahhh......ez igaz,pont most néztem,hogy a súlymérő épület és a kapu között egyes helyeken van 500 méter távolság. Felesleges vele kínlódni,ebben különben is PLajos a nagy spíler ami a fok és az irány megállapítást illeti. Jó ötlet köszönöm Tájfun,így fogok eljárni. ;)

Mindenesetre addíg is itt a KML csomag nektek Tengelysúlymérő Hálózat 2017,ikonokkal felfegyverkezve mindenki válassza ki a magának tetsző felbontást. ;) (a gyors kml elkészítésért köszönet Csabekknak a Waberes-től)
speedcam figyelmeztetés késöbb érkezik.......

Csepeli
Aug 17th, 2017, 6:49 pm
Aug 17th, 2017, 7:03 pm
A gond szerintem az lesz vele,hogy ezek a pontok un. mérőállomások és ezeket a főutak mellé építették őket 100-200 méterre

Ezt a butaságot honnét vetted? Ezek a tengelysúlymérők az aszfaltba vannak beépítve, menet közben mérik a súlyt, nem kell leterelni a forgalmat az útról, mint a régebbi tengelysúlymérő állomásoknál. Gyakorlatilag a HU-GO kapuk vannak kiegészítve tengelysúlymérő szenzorral. Mivel a HU-GO kapuknál minden szükséges infrastruktúra rendelkezésre áll (kamera, internetkapcsolat a központtal, villamos hálózat) ezért csak a súlymérő szenzort kellett beépíteni az aszfaltba. Te nem autóztál mostanában? Ha igen, akkor láthattad volna, hogy nagyon sok HU-GO kapunál bontották az aszfaltot, majd szerelték be a szenzorokat. Tehát ha van egy HU-GO kapu adatbázisod, és mivel azok egy részébe van beszerelve a szenzor, van egy tengelysúlymérő adatbázisod is.
Aug 17th, 2017, 7:03 pm
Aug 17th, 2017, 7:06 pm
Szia Lajos,
Köszönöm ezt tudtam,hogy az aszfaltba vannak beépítve,de mint írtam is fentebb, hogy a súlymérő épület és a kapu között egyes helyeken van 500 méter távolság.A kml fájl pedig mind az épületre mutat és nem a kapura ahol a tényleges mérés van,de Tájfun segítségével megoldódni látszik a probléma már ami a speedcam figyelmeztetést illeti.


Csepeli
Aug 17th, 2017, 7:06 pm
Aug 17th, 2017, 7:51 pm
Direkt úgy vannak telepítve, hogy esélytelen legyen kikerülni. A tervezők sem hülyék, ráadásul minden határon ott a nkh, nav, bag, polizei.. akik pont az agyon túlsúlyozott nem pihenek nem írok lázlapot furgonosokra vannak ráállva..és jogosan... de mivel ez egy igo fórum, ne menjünk bele. személyes véleményem legyen minden sarkon mérőállomás, kamerákkal.. ez értünk van, hogy ne halljunk meg és a gyerekeinket és családtagjainkat se gázolja halálra egy agyon pakolt furgonos.. aminek a fékje, 3.5 tonnára van tervezve, de ő a nagy úrvezetőből avanzsált fittipaldi 6-7 tonnával szaladgál.. és észnélkül, pihenés nélkül..
Aug 17th, 2017, 7:51 pm

A köszönet nyilvánítás szabályos módja a fórumban: https://forum.mobilism.org/viewtopic.php?f=718&t=59514&start=42938#
Aug 18th, 2017, 6:18 pm
Csepeli wrote:Hjahhh......ez igaz,pont most néztem,hogy a súlymérő épület és a kapu között egyes helyeken van 500 méter távolság. Felesleges vele kínlódni,ebben különben is PLajos a nagy spíler ami a fok és az irány megállapítást illeti. Jó ötlet köszönöm Tájfun,így fogok eljárni. ;)

Mindenesetre addíg is itt a KML csomag nektek Tengelysúlymérő Hálózat 2017,ikonokkal felfegyverkezve mindenki válassza ki a magának tetsző felbontást. ;) (a gyors kml elkészítésért köszönet Csabekknak a Waberes-től)
speedcam figyelmeztetés késöbb érkezik.......

Csepeli

Kiváncsiságból beletettem a naviba,egy kissé pontatlan elsőlátásra. Elég sokat a mezőbe,pálya mellé tesz. Pedig ezek mind az úttestbe vannak beépítve. Nem lenézem az alkotó munkáját,de azért pl Polgárdi 2X is benne van mind a kettő a mezőbe. És avval nem értek egyet hogy a 12t szekerek sokszor kénytelenek túlsúllyal járni. Az is igaz hogy nagyon sok helyen nincs mérleg csak saccolni lehet. Én pl 2 hete német pakoltam magyarba hoztam motyót még szerencse csak sopron-ba,a kophazi határ közel van. Ha messzebre van a lerakó biztos hogy nem hozom el. Az történt hogy a fax fritz 12500-ra rakta húzótengelyt. Megpakoltam és levegő föltermel,kontrol a súly(minden tengelyt és ösztömeget is mér a taliga) Mondom neki hogy ausztria,magyar max 11000.kg a húzó. Ok mondta áljak félre estére talán lesz szabad idejűk és átpakolják,ja és háturól van a pakolás a raktárba besem mehetsz. Ez délelőtt 09.ó körül volt. Most kerestem rá a neten,.az alkotó szerintem innen vette az adatokat,Polgárdi-nál min a 2 a mezőbe mutatja.
Aug 18th, 2017, 6:18 pm
Aug 19th, 2017, 5:17 pm
Tedd be ezt az ux mappába, a Súgó/Névjegy-ben olvasd le a méreteket és írd be a sys.txt-be.
Szerkeszd a bejegyzésedet - edit gomb, ne újat csinálj ha nem sikerül valami.
Aug 19th, 2017, 5:17 pm
Aug 19th, 2017, 5:52 pm
Tájfun!
Ezt az UX-et én írtam, ez a Primo aktuális felbontását írja ki. Ha felbontásilag sületlenség van a sys.txt-be (mint jelen esetben), akkor arra áll be a Primo és azt írja ki.
Szerintem tegye auto állásba a felbontást, és akkor olvassa ki, akkor már a helyes értéket jelzi ki.
Aug 19th, 2017, 5:52 pm
Aug 19th, 2017, 7:29 pm
Köszönöm uraim a megoldásokat,megbírkózom vele .Üdv nektek!
Aug 19th, 2017, 7:29 pm