kernikiller wrote:WAZE az isten! höhö...felejtsétek már el ezt a sok szarságot...
Akkor olvasd el Vlevi posztját egy másik fórumról:
"Ide nagyon OFF, de nem bírom magamban tartani.
Végleg kiborított a waze. Kész, vége, töröltem, és soha többé, fel nem rakom, még 1 mondatot se vagyok hajlandó róla elolvasni.
Azért, mert nincs benne útvonaltervezési mód választási lehetőség, és 1 perc előnyért az anyját is eladná, bevisz olyan helyekre, hogy csak lesek.
Tegnap Kecskeméten voltam, hazafelé a 4-esen jöttem Nyíregyházára.
A kecsói Auchan felől olyan zergeb****ta 30-as táblás lakóövezeti utcákon vitt át, hogy ott helyben felnégyeltem volna. A pékf****ért kellett arra hoznia, miért nem volt jó neki a kb nyílegyenes főűt, ahol egyébként reggel jöttem? Igaz, akkor nem a waze-val, hanem az Igo Nextgennel jöttem.
A Széles közről van szó. Ide minek tervez??? Motorral még csak-csak el evickéltem itt, de elképzelem, hogy ha ugyanezt egy személyautóval, vagy akárcsak egy személyautónak megfelelő, 3.5T-s kisáruszállítóval csinálja.
Másik, hogy Hajdúszoboszlóra is be akart vinni, mert ott ugyebár a 4-es út csinál egy karikát a város körül, és a debrecen körüli elkerülőre sem vitt volna rá, csak, mituán félig bevitt a városba, pedig az autópályák, a fizetős szakaszok be voltak kapcsolva, be volt állítva, hogy van magyarországra érvényes matricám. És mégis ilyen elb***tul tervez.
Mivel itt már ismerős vagyok, ezt a húzását nem vettem be, szépen kikerültem Szoboszlót és Debrecent.
Egy hosszabb úton felesleges idegeskedést generál ezekkel a belvárosi kacskaringós tekergésekkel. Nem mondom, hogyha mondjuk teljesen beáll az M0-s, akkor jobb, ha szól, hogy érdemes azt elkerülni, de, hogy mindenáron a mellékútra visz, ha már 1 autó is van a főúton, az túlzás.
Még annyit, hogy ez rávilágít a mostani navi progik egyik bajára. Nincs rajta rendes áttekintő rész. Ha láttam volna az elején nagytotálban, hogy nem végig a főúton akar elvinni a waze a Nagykőrös felé a 441-es útra, akkor szartam volna rá, és mentem volna egyenesen.
Réges régen az Igo8-ban volt utoljára automatikus madártávlat, amikor, ha nincs a közelben lekanyarodási pont, akkor átválott hagyományos 2D térképre. Ilyeneknél nagyon sokszor kiszúrtam, hogy a következő kanyarban le akar vinni a főútról, hogy 4-5km múlva megint visszahozzon ugyanarra a főútra."